Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 22 mai 2020

STARE DE URGENȚĂ (II)






STARE DE URGENȚĂ (II) (jurnal paranormal de carantină)

WOW ! WOW ! WOW ! Am îmbulinat-o ! S-a anunțat încă o lună de carantină. Mai era puțin și mă urcam pe pereți. Urmează tavanul ?!?
Ziua 31 (15 aprilie 2020). Pregătirile de Sf. Paști sunt în toi. Parcă am fi la „Ai talent în carantină”. Toți au devenit bucătari, patiseri, instructori de fitness …
Drojdia a ajuns pe post de drog. Noroc cu frâmântatul cozonacilor că mai fac mișcare. Am schimbat două maiouri !
Ziua 32. Pe facebook apare anunțul: „Toate declaraţiile pe proprie răspundere vor participa la o tombolă. Câştigătorul este recompensat cu o lună de stat în casă.” Pentru recuperare psihică !
Ziua 33. Wow ! Poliția va împărți lumina ! Nu te găsește acasă, amendă cât casa !
Ziua 34. A durat puțin. Cade varianta cu lumina distribuită de oamenii legii, vor veni cei ai bisericii ! La noi a venit doar „pâinea cea de toate zilele” !
Ziua 35. (Sf. Paști) Ghiftuială frate ! Constat că nu se mai laudă nimeni că i-au venit neamurile din Italia / Spania / UK de Paști. Cred că s-a exagerat puțin cu vacanța de Sf. Paști. Trei zile erau mai mult decât suficiente !
Ziua 36. Gata, am modificat alarma ! Acum sună dacă iese cineva. Am restat și câinele, latră numia dacă iese cineva din casă.
Ziua 37. Zi de meditație. I-ați invidiat pe arabi ! Imaginați-vă ce e în sufletul lor, izolați în casă cu 7 neveste !?! Am auzit că aseară s-a întors în țară și lotul olimpic de Alba-Neagra. Se duce naiba sportul !
Ziua 38. Au trecut sărbătorile pascale. Constat că virusul ăsta nenorocit a intrat noaptea prin dulapuri şi strâmtează hainele. Maşina de spălat nu mai acceptă decât pijamale. Am băgat o pereche de blugi şi a apărut pe ecran: „Stai acasă !” Nevastă-mea în lacrimi. Am consolat-o ! „- Nu mai plânge, iubire! O să îţi cumpăr alt cântar, mai rezistent !” Și pe mine mă cam lasă un genunchi.
Ziua 39. Nevastă-mea se credea tânără şi sexy, până când a apărut Cercel cu „bătrânii între 40-65 de ani” să fie carantinați departe de familie !
Ziua 40. Cel mic a trebuit să lipsească de la școala online. Am uitat să plătesc netul. Atât i-a trebuit neveste-mii. Și nici n-am cui să mă jelui ! Pretenii de pe internet sunt în stare să mă toarne soacră-mii. Ar fi jale, cu soția mă mai descurc. Mâine mă duc să plătesc. Să vezi ce aventură !
Ziua 42. Nu credeam, acum m-am convins. S-au făcut amenzile cât darul de nuntă ! Pe mine m-au prins ieri şi m-au făcut naş ! Netul e parfum !
Ziua 41. Meditez: Bărbaţii traversează cel mai prost moment din istorie. guvernul nu îi vrea la muncă, Poliţia nu îi vrea pe stradă, Soţiile nu îi vor în casă. Mă duc pe colțul balconului să beau o bere ! Foarte tare, să strigi noroc prin telefon cu amicii ! Am vrut să dau noroc cu cei de pe stradă ! Era doar sectoristul cu carmetul de amenzi în mână.
Ziua 43. Doru mi-a scris alarmat pe mess : „Atenţie !!! Dacă ai dureri de cap, vederea înceţoşată, insomnia, nervozitate accentuate, ameţeli ... nu e de la SARS COV 2 ! Sunt simptome ale lipsei de bani, boala se numeşte CARDVID-20.” Culmea, el e bugetar !
Ziua 44. Pe Gigi de la VI l-a prins soția cu vecina. Muream de curiozitate, am comunicat pe watshApp din baie „- Ce ţi-a zis soţia când te-a prins cu vecina ? - Aaaa, nimic ! Oricum dinţii din faţă trebuiau scoşi.”
Ziua 45. Ei, ce punți erau altădată ! Anul ăsta pe balasoar și la soare în balcon ! Ați auzit ?  Ultrabarrier 10000 este cea mai performantă mască de protecție ! 5 kilograme de aliaj de titaniu îmbrăcat în cauciuc hipoalergic cu 4 turbine montate mandibular care filtrează aerul la 360 de grade. Butonul de panică îți videază plămânii în caz că te-ai simțit expus. Vizieră magnetizată care respinge particulele de praf. O bijuterie tehnologică ! Desigur, forțează puțin mușchii gâtului. Trebuie să fii atent când întorci capul, să pui frână, pentru că de la inerție se poate roti până trosnește gâtul. Asta e desigur, un moft, dacă luăm în considerare gradul de protecție oferit !
Ziua 46. Lumea așteaptă cu sufletul la gură o nouă ordonanţa militară. Glume pe facebook: De 1 Mai, Poliţia va împărţi din uşă în uşă mici cu muştar ! Tot e bine ! Aseară am mâncat 7 conserve. Una de pește și 6 de bere.
Ziua 47. (1 Mai) Aiurea ! Mi-am făcut singur micii. Era să dau foc la bloc ! Noroc că stau la XIII și s-a rezolvat rapid cu două peturi de bere. Unii credeau că plouă ! Cum trece ziua și nicio știre cu cocalarii care încalcă regulile impuse de Sars ? Concluzia serii: E primul 1 Mai când fumul grătarelor de pe Valea Cerbului nu se mai vede din satelit ! Jurnaliștilor, stați slab cu imaginația ?
Ziua 48. Aha ! Aflu că durerile de spate de care se plâng creatorii de live-uri de ieri cu ocazia Zilei Muncii sunt efectul like-urile date de Poliție !  
Ziua 49. Alarmă pe facebook ! Cică rolul măştilor este acela de a obişnui cetăţenii. După botniţă, urmează lesa ! Alta se panichează: „ - Vom ajunge cu toţii să cerşim !” Un pesimist o întreabă „- De la cine ? Văd că alde Ciolacu se întrece în a da sfaturi guvernanților ! Cum e chestia ai cu ustoroiul ?
Ziua 50. Săraca mama ! Când m-a văzut pe Sky cu mască, tare s-a mai bucurat. Visul ei de-o viaţă a fost să mă vadă doctor ! Soacră-mea a zis că parcă aș fi ăia de la bancă !
Ziua 51. Propun amicilor să facem „Gâlceava” noastră lunară trei zile la rând după pandemie. Uraaa ! Deja, au început pregătirile. Stocuri de bere, fraților, să nu pățim ca în cazul măștilor !
Ziua 52. Cât de greu e să stai degeaba ! Abia acum îi înțeleg pe asistații social. Dimineața nu fac nimic, iar după-amiaza mă odihnesc.
Ziua 53. Îmi scrie Gigi pe mess: Din cauza închiderii saloanelor de înfrumusețare, în curând o să rămânem fără blonde. Eu mi-am lăsat plete.
Ziua 54. Să nu-i credeți când vă spun că aveți nevoie doar de mănuși, mască și declarație pentru a merge la cumpărături. M-am dus și eu… se pare că trebuie și bani.
Ziua 55. Poa’ să fie și ceva mai rău decât carantina, spre exemplu, să ne taie internetul. Izolarea asta mi-a schimbat radical viața. Acum abia aștept să duc gunoiul.
Ziua 56. A fost o noapte grea ! La 3.43 a.m. l-am auzit pe vecinul de la etajul IX tușind. N-am mai putut să mai dorm. Sper că s-a înecat cu mâncare sau apă. Doamne-ajută să nu-l taie iar tușitul ! O încurcăm tot blocul. 12.44 p.m. Vecinul a tușit din nou. Dacă îl raportez, cresc ăștia nivelul de carantină și n-o să mai avem voie să ieșim din bloc nici pentru dus gunoiul. Bonus, ne ridică nivelul de clor din apă de la 0.01% la 0,05%. Dacă nu-l raportez, sigur îl raportează altcineva și dup-aia mă trezesc cu polițiștii la ușă, să mă întrebe de ce nu l-am raportat. … Am sunat și l-am reclamat. M-am trezit cu băieții la ușă. Un el și-o ea. Vești bune. Vecinul nu este bolnav. Semnase o colaborare cu SRI și doar ne testa vigilența. Sunt mândru de blocul meu. În afară de cel de la 16, care știe toată lumea că e aproape surd, tot blocul a raportat accesul de tuse. Ne-au dat la toți o insignă de merit și câte o declarație gratis. Ne-a crescut cota de ieșiri din casă. Dacă ar fi toată lumea la fel de responsabilă ca noi, sunt sigur că am scăpa de virus. În maxim 2-3 ani.
Ziua 57. Au căpiat toți în casa asta, până și papagalul repetă întruna: - Amu, vezi cum e în colivie ? iar cântarul mi-a zis că data viitoare stă el deasupra. Am luat-o și eu razna, cât pe ce era să completez o declarație ca să merg de la bucătărie la baie.
Ziua 58. Stați să vedeți ce va fi după 8 săptămâni de carantină, când ne vom obișnui cu lenea ! O să vină cu poliția să ne scoată la muncă. Noroc că dau „stare de alertă” ! Fără panică !... Continuăm „munca” la domiciliu. Ca și parlamentarii !
Ziua 59. Toată ziua aud:  Spălați-vă pe mâini cât mai des !”. Măi, nene, mi-a venit factura la apă de parcă aș avea crescătorie de delfini.
Ziua 60. Wow ! Urmează trei zile fără nicio interdicție ! Libertate ! Parlamentul a dormit și nu s-a gândit la Legea stării de alertă. Doar parlamentarii fac legile în țara asta ! Da, șeful cel mare de la Camera Deputaților a avut o cădere de calciu în direct. Cică de la interdicția furatului i se trage ! La fel ca la majoritatea parlamentarilor. Toți sunt nervoși și mârâie la Orban. Parcă văd că o să avem disidenți grei la pandemia asta !

PS. A fost bună și pandemia bună la ceva. Bine că nu a venit un virus din cauza căruia să fim obligați să stăm afară din casă. Am lecturat câteva din capodoperele literaturii mioritice actualizate și recomandate de un amic:
O carantină furtunoasă – I. L. Caragiale
Cel mai virusat dintre pământeni – Marin Preda
Alexandru Covineanu – Constantin Negruzzi
Pădurea infectaților – Liviu Rebreanu
Căderea Kauflandului – Vintilă Corbul
Izoleta cu noroc – Ioan Slavici
O libertate pierdută – I. L. Caragiale
Moroizoleții – Marin Preda
Enigma Pandemiei – George Călinescu
Patul lui Dragnea – Camil Petrescu
Amintiri din Lidl – Ion Creangă
Eu nu strivesc Corona de lumini a lumii – Lucian Blaga
Povestea lui Wuhan-Alb – Ion Creangă
La hanul lui Tușeală – I. L. Caragiale
Să fie bine !



Al vostru,
Gigi de la XIII

(Prelucrare din lumea virtuală. Mulțumiri tuturor celor care au avut simțul umorului și au contribuit la realizarea acestei tablete)




pentru conformitate Sergiu-Marian Găbureac
gsm_as@yahoo.com
Tel.  0771 631.065 
Informația, o problemă ? O rezolvăm împreună !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu