Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 25 aprilie 2020

STARE DE URGENȚĂ


STARE DE URGENȚĂ (jurnal paranormal de carantină)
De reținut !
Ipoteză: Covid-19 a fost inventat de o femeie: fotbalul este anulat, barurile și restaurantele sunt închise, cu amicii n-ai voie să te vezi, ești obligat să stai acasă cu soția…
Paradox: Cine s-ar fi gândit că Buongiorno va fi mai periculos decât Allah Akhbar ?!?
Dilemă: Soțul amantei a intrat în carantină. Nemernicul! …Ce fac 14 zile în dulap !?!


Zilele 1-3 Primele zile le-am luat în joacă, fiind weekend. Constat că mai știu canastă !
Ziua 4. Nu este chiar atât de plictisitor să stai acasă. Spuneți-mi numai de ce o pungă cu orez are 7.798 de boabe și alta doar 7.746 ?
Zilele 5-8. Am terminat de numărat toate pungile cu boabe din casă.

Ziua 9. În sfârșit spălatul banilor a devenit o activitate legală ! Ardeleanca mea spală pensia !
Ziua 10. Doar 2,6 milioane de euro s-au strâns la teledonul Antenei 3 ! Țiriac numai 100.000 ! Felix nimic ? Slab, slab, slab ! Ia să fi fost teledon pentru un concurs de frumusețe !?!
Ziua 11. Wow ! Pandemia a început la cei care mănâncă orez, apoi la cei care sunt cu pastele, văd că acum se dă și la 
consumatorii de mămăligă !
Ziua 12. În România sunt peste 300.000 de cadre sanitare. Câteva au făcut-o de oaie căpiind, altele sau dat bolnave și unele s-au comportat iresponsabil ! 
Să urăm cvasimajorității cadrelor sanitare multă sănătate și rezistență psihică și fizică !
Ziua 13. Wow ! Tatăl unei familii cu 5 copii, pentru a păstra distanța de 2 m, a fost obligat să doarmă la vecina !
Ziua 14. Dacă se instituie carantina ca la italieni, ce vom cânta de la balcoane ? De-aș ajunge pân' la toamnă ?!?

Ziua 15. Am rămas fără bere ! Am ochit la etaju’ VII o navetă de bere. Am încercat să o pescuiesc, dar am agățat un bax de făină. Copiii lu’ ăla de la V țipă și țopăie în balcon „- Mamiii, ninge afară !”
Ziua 16. Primăria Generală a municipiului București a transmis mulțumiri oficiale Chinei pentru rezolvarea traficului.
Ziua 17. Matematică on line. Clasa a III-a: Marinică are cu 20 de conserve mai mult decât Aurică. Aurică are cu 15 de litri de ulei mai mult decât Marinică. Câți metri de hârtie igienică are Lenuța ?
Ziua 18. Gata ! Pescuiesc din balcon. Dau, cu cârnăciori din conserve, la bichon ! Ptii ! Mi-a rupt guta un maidanez, trebuia să pun de „o sută”, ca pentru somn. (mesaj pentru cunoscători)
Ziua 19. Nu mai putem dormi noaptea de ăia de deasupra. Se aud țipete și le scârțâie patul. Se cred în primele zile de carantină !?! La Mamaia !
Ziua 20. Uf, nu mai pot ! Mă risc, ies după țigări și bere. Nevastă-mea mă îmbracă cu o rochie de când era gravidă, ciorapi cu chilot, perucă neagră. Mă machiază și mă pune să merg ca manechinele alea sfrijite „- Of, mergi de parcă ți s-a rupt apa !”. În fine, ies sub acoperire. 

Babele în scara blocului se uită lung după mine ca la „Ai stil” și le aud: „- Da’ de când stă, dragă, parașuta asta la noi în bloc ?”. 
La LIDL văd pe unu’ care avea caruciorul cu extra vârf: dezinfectante, șervețele pentru copii, pamperși, hârtie igienică, săpunuri… tot ce au nevoie oamenii !!! 
L-am oprit și l-am făcut în toate felurile … egoist, nesimțit, penal, animal și tot ce vă puteți imagina !… I-am zis că bătrânii și mămicile au nevoie de aceste produse și că ar trebui să-i fie rușine de el însuși. L-am întrebat dacă nu are și el copii și părinți !… Mi-a spus doar atât: „- Bine, dar eu lucrez aici ! Pot continua să umplu rafturile ?!”… 
La casă, jur că blonda din față este Gicu de la IV. El e ! Ne facem cu ochiul și bezele. Un cocalar ne taxează: „- Ale dreacu’ lesbi, că urâte mai sunteți !” La ieșire, Gicu, ținând grațios naveta de bere replică „- Misoginule !” cu vocea lui suav tabagică. Cocalarul s-a îngălbenit ! 
Până la scara blocului am sudat trei țigări. 
Babele tot acolo, una zice: „- Țoapelor !” N-am rezistat „- Moaștelor !”
Ziua 21. Nevastă-mea s-a îmbrăcat sexy… fără să vreau am ascuns verigheta când am văzut-o !… Trebuie să mă controlez mai bine !
Ziua 22. M-am săturat de cârcotași apocaliptici și politrucii sfătuitori. Cum îi prind pe peretele meu, pe facebook, îi „sinucid” ! Ai naibii postaci, nici simțul umorului n-au ! La știri mă uit doar la ora 1 p.m., când vine omul negru și de la 19 
pentru a trage concluziile zilei. 
Dacă-i ascult pe toți tâmpiții mă îmbolnăvesc sigur. De nervi. Vezi, Doamne, spitalele au lipsuri mari de ani de zile, la nivel de țară, 
și vinovat este guvernul venit de 4 luni ?

Ziua 24. Azi papagalul mi-a reproșat: - Vezi, bulache cum e în colivie ?
Ziua 25. În fine, mulți politruci au înțeles să nu-și mai dea cu părerea și lasă autoritățile să comunice oficial ! Au mai rămas doar javrele să tot latre. Că trebuia aia, că nu-i bine așa sau să se dea la toată lumea gratis ! 
- De unde, hahalerelor, ați uitat cum ați lăsat țara în prag de pandemie ?
Ziua 25. Wow ! Sună telefonul: Alo, Poliția, control de rutină ! Sunteți în casă ? - În casă, șefu' ! - Hai repede la geam, să vă văd ! ... Coana mare unde-i ? - Imediat, vine, se rujează ! Parcă eram la defilare, de 1 Mai !... Ce timpuri !
Ziua 26. Îmi imaginez nunțile la vară: - De la nașu' 50 de conserve de ton ! De la socru mare 20 baxuri de hârtie igienică !

Ziua 27. Am înțeles de la televizor că o soție cu centură neagră înseamnă familie sănătoasă: copii educați, soacră politicoasă, soț iubitor și credincios !... Au, inima mea !
Ziua 28. Azi m-am apucat să meditez. Tema: Cum e să furi o țară 30 de ani și, apoi, să iei pensie specială ?
Ziua 29. Wow ! Dinamo - neînvinsă de o lună !!! - Hai, Rapiduuuu !
Ziua 30. Gata am scăpat ! Mă duc la cofetărie să mă uit la blaturi. (mesaj pentru cunoscători)
*
PS. Uraaa ! Am fost și la Carrefour. Am luat ce-am mai găsit: caviar, foie gras, cremă de hribi cu trufă albă, terină de struț cu stafide aurii și un bax de Evian … N-am mai luat dezinfectant, doar un Jack Daniel' s. Erau la același preț !  

Hait ! S-a anunțat a doua lună de odihnă la domiciliu ! Și nu mi-am luat tona de bere ! 
Sănătate ! Ne vedem după 15 mai. Câte trei pe stradă cu punga în mână, că n-ai voie să bei din sticlă ! Cu paiul pe sub mască !
Să fim cinstiți, putea să fie și mai rău cu ai noștri rrromâni super disciplinați și cu punga țării golită de ciuma roșie
Doamne ferește și s-auzim numai de bine !




Al vostru,
Gigi de la XIII





pentru conformitate
Sergiu-Marian Găbureac
gsm_as@yahoo.com
Tel.  0771 631.065 

Informația, o problemă ? O rezolvăm împreună !

(Prelucrare din lumea virtuală. Mulțumiri tuturor celor care au avut simțul umorului și au contrbuit la realizarea acestei tablete)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu