Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 7 iulie 2014

CE MI-AI FĂCUT SIMONA !




CE MI-AI FĂCUT SIMONA !

Am fost plecat câteva zile pe plaiuri nemețene. La întoarcere, citesc, pe FB, interpelarea unui prieten, becher de la Ploiești: „- La a câta berică erați la finalul setului al doilea, dle profesor, dacă nu-s indiscret, he, he, he?” E vorba de meciul Siomonei cu Sabine Lisicki din sferturi. La Wimbledon. Pe care l-am comentat, imediat, în stitlul meu. Cunoscut. 
„Simona, mai ușor !  Nici nu am apucat să-mi beau berea și ai și terminat setul al doilea. Se poate ? Bravo !”
Îi scriu abia acum.
Amice, am precizat că n-am apucat să-mi beau berica de la setul al doilea. Iată răspunsul complet la întrebare Dumneavoastră. A fost, mai întâi, berea pregătitoare - acuș-acuș începe meciul ! Firesc, a urmat berea de încălzire - uite că au apărut fetele pe teren ! Eu, mă încălzeam pe balcon, aruncând priviri triumfătoare peste București. Înspre Parlament. Am continuat cu berea de început de meci, apoi, berea de necaz. Conducea adversara cu 3 la 0 ! Alt necz la 4-1, altă bere. A venit berea  pentru break-ul Simonei, cea pentru egalare și alte două pentru finalul de set.
În pauză, la frigider. L-am deschis, am zărit ceva de-ale gurii, am mai tăiat și o roșie-două la telemeau și uscăturile adiacente. Cu berea într-o mână și farfuria în cealaltă rămân interzis în ușa sufrageriei ! Setul al doilea ajunsese la 4 la 0 pentru Simona. Ce să mai vezi ?!?
N.B. Unii s-au supărat că Simona nu a ajuns în finală ! Din fotoliu, totul pare simplu ! Cine a mai pus mâna pe o rachetă (nu cu rază lungă de acțiune), mai știe cum stau lucrurile. Mă bucur că a spart bariera, realizând o nouă performanță românească la Wimbledon. Urmează, după pauza-turneu-sărbătoare de acasă, ultimul mare turneu de tenis al anului. Peste Baltă. La final de an - Turneul Campioanelor. Să ne pregătim pentru viitoarele succese ale Simonei ! Hai Simona, că bere mai găsim ! ...



Cu amiciție,
GSM


Sergiu Găbureac
     VIZITAŢI – http://blogulluigabu.blogspot.ro/,
gsm_as@yahoo.com; gsm.ass007@gmail.com,
Tel.0731 936.615 - 0752 975.130
Bucureşti - 39

Informația, o problemă ?
O rezolvăm împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu