Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 18 ianuarie 2013

CA MÂŢA-N CALENDAR










 
 
  Ca mâţa-n …
 
Citesc şi mă crucesc !
Văz şi nu-mi vine a crede ochilor !
Mai că-mi vine să-mi schimb dioptriile la ochelari !
Fondul Monetar Internaţional, prin economistul său şef, Olivier Blanchard, declară, fără umbră de remuşcare, că a greşit. Pur şi simplu nu a fost în stare să prevadă că austeritatea va afecta grav creşterea economică !
Erori în prognosticul de creştere şi multiplicatorii fiscali devine documentul-dovadă în care se asumă, negru pe alb, greşelile FMI.
Ce-mi place sintagma "multiplicatorii fiscali" ! Am şi visat-o astă noapte.
Ne-am consolidat, ne-am consolidat până era să dăm ortul ! Unii l-au şi dat, în afară de cei incineraţi, în timp ce alţii se dădeau cu snowmobilul !
Aşa e viaţa !...
Daniel Leigh, coautor al studiului împreună cu cel pomenit mai sus (ce bine ar fi să fie citaţi la un tribunal internaţional), arată că “în calculele efectuate de Fondul Monetar Internaţional a fost subestimat impactul pe termen scurt pe care reducerile de cheltuieli publice şi creşterile de impozite îl au asupra economiei. Prognozele au subestimat în mod semnificativ creşterea şomajului şi reducerea cererii interne determinate de măsurile severe de consolidare fiscală."
N-ar trebui oare ca FMI să facă un gest de onoare de a ne scuti de dobânzile luate pe împrumuturile acordate ? 
 În astfel de condiţii, decizia Demisului, de ne taia salariile şi de a  aplica pachetul măsurilor de “austeritate”, de jur-împrejur, se dovedeşte şi mai gravă.
Retragerea sa din viaţa politică este mult mai de actualitate decât astă vară. De ce ?
Întrucât i s-a atras, din mai 2010, permanent atenţia, că ceea ce face, prin intermediul boccienilor, este o greşeală cu cele mai grave consecinţe. FMI-ul a recomandat, dar deciziile concrete au fost luate de preşedintele “jucător”. Rezultatul a fost dezastruos  pentru milioane şi milioane de români. Şi pentru România. Acum este confirmat oficial !
Ce ar face un om cu onoare ?  
Justiţia, atât cât este, este obligată să ia atitudine faţă de cel, care a împins, prin voinţă proprie, poporul într-o fundătură, aproape fără ieşire. În loc să fie garantul prosperităţii poporului român ! Ca şi în cazul şmecheriei cu legea electorală nepromulgată, păstrând special legea veche pentru slavarea portocaliilor in extremis.
Aştept să văd şi să aud cum va descifra premierul Ponta noile mesaje ale FMI. În calitatea sa de prim pisic !  
Asist la baletul, plin de convulsii, al aleşilor neamului şi mă cutremur. Au ajuns să se ferească de propriul popor ! Vor să locuiască doar în lagărul de cinci stele ! Să nu fie deranjaţi în sfânta lor nesimţire. Parlamentarul Attila declară că vrea să stea în lagăr pentru a putea socializa cu ai săi colegi. Dar, nu e mai bine să socializeze cu alegătorii ?
Iar pe fondul unor asemenea întâmplări incredibile, cine credeţi că face atac cerebral ? Cătălin Ştriblea, unul dintre cei mai de bun simţ jurnalişti din media românească. Multă sănătate !
  *
Aflu, cu stupoare, ceva dat pe goarnă de CTP. Ar trebui să nu mă mai mire volutele maestrului prin meandrele concretului. Şi, totuşi …
Eminescu a fost ateu. Un ateu raţional !!!
Doi termeni care, aproape, se exclud.
Nu trageţi, tovarăşi ! Sper să am dreptul la propriul punct de vedere.
Orice om raţional şi bine informat ştie, de mai bine de câteva decenii, că nu am provenit din “zupa primordială”. Fapt pe care-l intuiau perfect oamenii cavernelor, anticii, medievalii şi modernii. Mai şcoliţi. Din actualul program Homo sapiens. 
Discuţia e, desigur, mult mai amplă cu sensuri absconse, pidosnice şi fără ieşire. Nici nu doresc să dezvolt subiectul, deoarece şi aşa neuronul îmi este tulburat.
Cobori, lateral dreapta, Luceafăr ...
 
Ultima oră !
 
Curtea Constituţională a hotărât. Sfârşitul lumii, din decembrie trecut, este neconstituţional ! A fost invalidat. Procedurile se vor relua la o dată nedefinită.
Preşedintele Zegrean a suferit un grav accident !
Între timp, a fost anunţat cod roşu planetar la trecerea asteroidului 4.567.893.201.313. Apocalipticii lucrează, nu se lasă !?! Poate mai dă colţul cineva.
Nu voi reveni cu amănunte.

Toate bune ?
 
,
 
Pe data viitoare !

Sergiu Gãbureac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu