Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 19 decembrie 2012

APOCALIPSA 13.13.13






La apocalipsă

În urma numeroaselor mesaje primite privind sfârşitul lumii,
m-am adresat Managerului Şef al actualului program Homo Sapiens (3).
Pentru a trece mai uşor isteria Apocalipsei nr. 13.13.13 vă informez că

AVEM MARI PROBLEME !
 
Mai există elevi în clasa a XII-a care ştiu să scrie şi să citească !
Încă din clasa I, Alexandru şi-a dat seama că are un handicap deoarece ştie să scrie şi să citească. Ajuns în clasa a XII-a, starea lui Alexandru s-a agravat, el aflându-se într-un pericol real să ia examenul de bacalaureat din prima şi să facă ceva în viaţă.
În continuare părinţii lui Alexandru nu ştiu unde au greşit, însă degeneratul refuză să scrie cu “sh”, “tz”, “k”, pune toate virgulele la locul lor, e fluent în mai multe limbi şi nu ia droguri uşoare.
Unde s-a greşit ?!
 
TE PUI CU BLONDELE ?!?
 
"Plecat-am nouă din Vaslui / Şi cu sergentul, zece".
Câţi au pleacat din Vaslui ?
 
Blondele din rândul I: - Nooşpe, normal !
Blondele din penultimul rând:  - Cât sunt bodegile deschise, nu pleacă nimeni din Vaslui.
Blonda supremă: - Mda, întâi publicaţi secrete militare şi-apoi vă miraţi că nu intrăm în Şenghen. Tâmpiţilor !
 
Răutăcism XL
 
Ascultă, fiule, eşti băiat mare. Ai 25 de ani. E timpul ca toate decizilile importante să le ia prietena ta, nu maică-ta !
 
Răutăcism XXL (I)
 
La Radio Erevan, un ascultător întreabă:
- Ce este un "titlu onorific" ?
Radio Erevan răspunde:
- Titlu onorific este atunci când soţia spune: "Soţul meu este capul familiei".
 
Răutăcism XXL (II)
 
Soţul şi soţia se uitau atent în Fântâna Dorinţelor.
Deodată soţia alunecă şi cade în fântână.
El se dă înapoi înmărmurit şi exclamă:
- Nu pot să cred !?! Funcţionează !
   
Răutăcism XXXL
 
Am căpătat un deosebit respect pentru pisici.
Mi-am dus pisica în alt oraş, am lăsat-o la groapa de gunoi, printre boschetari, fără nici o posibilitate de supravieţuire.
Şi s-a întors acasă. Fără urlete, fără ameninţări, fără reclamaţii la poliţie, ieşiri la Happy Hour ...
Nu ca soacra-mea !
 
Supertehnologie pe Orly
 
France Presse: Pentru a detecta potenţialii terorişti, Aroportul Orly a achiziţionat un scanner extrem de eficient.
Click AICI     <===

 ULTIMA ORĂ !
Pe surse. Din cauza proastei organizări din România, sfârşitul lumii se amână până data viitoare, când Associated Press va transmite live !
Mayaşii sunt cu noi !
Toate bune !
  gsm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu