Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 14 decembrie 2012

ANUL SOLIDARITĂŢII ROMÂNEŞTI







Dragele mele, dragii mei,
 
Proiectul meu politic, început pe 21 decembrie anul trecut (vă amintiţi Scrisoarea unui revoluţionar moldovean), s-a finalizat. Ştiu că v-am cam torturat, dar nu am găsit altă soluţie, nefiind comisar nici la ..., nici la ....
Pentru România a sosit clipa adevărului şi a schimbărilor fundamentale.
Actualii aleşi au cele o sută de zile pentru a demara un program de guvernare cât de cât fezabil şi, mai ales, sustenabil.
În primul an nu se va schimba nivelul de trai.
Avem de plătit datorii uriaşe. 5 miliarde de euro.
Nu mă aştept la minuni, doar la ceva mai multă solidaritate şi bun simţ din partea aleşilor şi decidenţilor noştri.
Astfel, vor veni şi rezultatele.
Dacă ar fi după mine aş declara 2013 Anul Solidarităţii Româneşti.
Văd că se umblă cu petiţii pentru modificarea legii electorale.
Cu siguranţă se va modifica.
Mă întreb, însă, de ce nu se respectă actualele prevederi legislative ?
Iată ce-mi scrie un prieten.
"Potrivit prevederilor art. 5 alin. (2) si (3) din Legea pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii Nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale Nr. 215/2001 şi a Legii Nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, norma de reprezentare pentru alegerea Camerei Deputaţilor este de UN DEPUTAT la 70.000 de locuitori, iar norma de reprezentare pentru alegerea Senatului este de UN SENATOR la 160.000 de locuitori. În aceste conditţi, aplicarea procedurii de atribuire a mandatelor în etapa a doua (redistribuirea) se poate face numai până la nivelul la care sunt respectate normele de reprezentare menţionate. Atribuirea unui număr mai mare de mandate, decât cel care asigură respectarea acestor norme de reprezentare se face prin încălcarea prevederilor art. 5 alin (2) şi (3) din Legea Nr. 35/2008, este NELEGALĂ."
Ar fi culmea ca însăşi constituirea noului legislativ să se facă prin încălcarea legii !
Mă bucur că poporul a început să reacţioneze.
Că a început să înţeleagă ce înseamnă votul şi protestul.
Pe viitor, va fi mult mai uşor de schimbat pe cei care nu se ţin de cuvânt.
De acum, mă voi dedica, mai mult, pasiunilor mele de bază: biblioteconomia, literatura, cartofilia, filatelia, paleoastronautica, paranormalul, comunicarea ...
 
Mulţumesc tuturor celor care au suportat sau nu tabletele politizate de weekend.
Mulţumesc celor care le-au publicat, distribuit şi redirecţionat. 
Mulţumesc pentru cuvintele trimise, indiferent de conţinutul lor semantic. Nu de puţine ori aţi avut dreptate !
Mulţumesc prietenilor din Piaţa Universităţii şi din celelalte pieţe interne şi externe.
Totul e să te implici şi să nu fii spectator !
Să simţi că trăieşti puţin şi pentru ceilalţi.
 
MULŢUMESC !
 
 N.B. Am o problemă !
         Nu-mi amintesc pentru cine pregătea Demisul ţepele în Piaţa Victoriei.
          
gsm
 
 
http://www.youtube.com/watch_popup?v=KcuDdPo0WZk
Click pe avion pentru o binemeritată călătorie prin ţara Unchiului Sam.
 
Şi pentru că tot o luăm spre Rusia (cum cobesc casandrele), puteţi da click şi pe https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JHQqJDBjfSM,
 
Cu cele mai bune sentimente.
 
gsm

Un comentariu:

  1. Emotionant . Hai sa acordam in 2013, atentie si pasiunilor noastre .
    Succes si Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere