Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 16 octombrie 2012

BISCUIŢII





 BISCUŢII
 
Toţi avem prieteni. Ne simţim bine împreună, chiar dacă, cu unii, nu ne vedem cu anii. Mai nou, nici nu ne cunoaştem fizic.
De când cu perfida comunicare virtuală.
Am un prieten din copilărie. Un adevărat talent în materie de sculptură. Împreună am descoperit lumea adolescenţei, a maturizării ...
Poate mai matur decât mine, deşi mai mic ca vârstă. Am bulversat împreună şi împreună cu o gaşcă de adolescenţi, un Chiţoc ancestral, luând drumul celor patru zări. Am fost printre primii care am făcut-o !
Acum e în State. Fiecare cu drumul său. Dar ţinem legătura. Iată ce îmi scrie, după o vară caniculară. La noi.
…………………………………………………………………………………………............................……..

Încerc să mă explic. Sper să şi reuşesc.
Ca de obicei, urmăresc evenimentele sociale, politice, sportive ...
Zilnic.
Pot spune fară nici-o urmă de îndoială că d.p.d.v. al informării sunt în … România în procent de peste 90%.
Astfel, trăiesc, cu patimă uneori, evenimente, care nu mă ajută, dar nici nu mă încurcă în existenţa cotidiană.
Le trăiesc ca şi cum aş fi acolo. În capul meu umblă Piata Universităţii, alegeri locale, referendum, parlament, Antonescu, Băsescu, Ponta, Becali, olimpiada, Năstase, DNA, România-Turcia (ne-am răzbunat, urmează Olanda), Chiţoc, Roma, Barcelona, Paris, etc. etc.
De asemenea, umblă nişte ... tablete de weekend, cărora le-aş spune biscuiţi de weekend, pentru că ... sunt mici (ca întindere), te hrănesc un pic, dar tot ţi-e foame, au gusturi diferite (iuţi, sărate, dulci, uneori pline cu cianură etc). Ce mai !?!
Mă fac, deseori, să am sentimentul că aş comunica life cu tine. De multe ori, la câte un mesaj de-al tău nu răspund pentru că, în mintea mea stau de vorbă cu tine.
Şi atunci ce rost are să-ţi mai scriu ?!
Pe această stare generală, m-a prins momentul D Diaconescu cu Oltchimul. Se pregătea să se ducă la bancă să ia banii pentru muncitorii de la Oltchim, să-i dea guvernului contra semnare contract !?!
Toată supramediatizarea individului (scuze pentru supraevaluarea lui) m-a speriat.
In mintea mea s-a produs un declick. Nu mai ştiam nimic.
Dupa un referendum dărâmat de alţii, procurori cu biblia în mână prin sate, scene pe viu, evenimente, comentarii, dezbateri ... Nu mai ştiam unde şi în ce lume mă aflam !
Atunci, m-am adresat divinităţii.
Şi mi-a venit în minte cântecul lui Valeriu Sterian:
Doamne, vino Doamne !....
Cui puteam să-i trasmit starea mea ?
Celui cu care comentez, chiar dacă el nu ştie întodeauna.
………………………………………………………………………………………………………….……………………
Ăsta e şi scopul nemărturisit al biscuiţilor. Să incite la informare. Nu cred că trebuie să suferim foarte tare. Sigur că mă doare atitudinea unora şi altora, dar dacă boborul suportă, nu avem ce face ! Poate că şi merită !
Am fost uşor îngrijorat în privinţa ta, mai ales că am primit tot felul de spamuri cu adresa ta de mail. Mă bucur că sunteţi bine.
……………………………………………………………………………………………………………….……………..
 
INFO … pe scut … sub scut…
 
ARDe-i-ar focul...
 
Am uitat să pun lynkul cu listele javrelor traseiste, ce nu merită votul nostru
http://www.romaniacurata.ro,
 
Udrea reevaluată
 
Description:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/401713_302547389827708_973073069_n.jpg
 
Nu vă puneţi cu cei de la Ion Creangă !
Ţărani, ţărani, dar nu proşti !
 
Becali la PNL !
  Decât s-o faci pe dedesubt, cum a făcut-o gaşca portocalie, vezi legăturile subterane cu Bercea Mondialu şi compania, mai bine transparent !
Sunt jocuri politice, adaptate la o ţară cu un speciific al naibii de specific !
Toate marile curţi au avut şi au câte un bufon.
U.E. cu Reding&Barosso, noi cu Becali şi DD ! După marele Vadim.
Made in Romania !
 
Dacă votul avea menirea să schimbe ceva, de mult era anulat !
 Aşa să fie ?
 
- Soacră-mea a fost ieri la expoziţia de vipere !
- Şi ?
- Tare de tot ! A luat premiul cel mare !

Toate bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu