Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 1 august 2012

DEMOCRAŢIA VIOLATĂ



Democraţie violată şi luată de nevastă. Cu forţa !
 
Cu un scor de 1,1 la 8,7 ne-am înfrânt !
Peste 7.200.000 de români din maximum 12.000.000 de
votanţi permanenţi, se simt tot mai străini în propria ţară.
Decăderea morală a atins cote de neimaginat.
Să susţii surâzător că ai câştigat o competiţie fără să joci
în teren este de un tupeism fără margini. Tipic dâmboviţean.
Cred că şi în condiţiile realizării cvorumului, artificial fixat prin
ignorarea recomandărilor Comisiei U.E. de la Veneţia,
“şeful de stat” tot nu ar fi plecat capul.
După ce s-au înfrânt victorioşi, pedeleiii au început, din nou, să schelălăie !
Problema e că mulţi cred că a fost vorba doar
de înlocuirea unui individ cu un alt individ.
Alţii îl consideră pe actualul providenţial, faţă de cel care era fluturat ca
fiind viitorul providenţial.
O bună parte nu se bagă, declarând ritos “eu nu fac politică”,
deşi clevetesc ca babele de pe margini, la care se adaugă o bună parte, care nu înţelege nimic. Nu numai din politică.
În realitate, sunt convins, s-ar fi deschis o breşă prin care să-i înlăturăm pe toţi. Democratic. Fără urlete. Prin vot.
Aşa am mai ratat o ocazie de a înlocui actuala clasă politică
sau măcar de o împrospăta masiv.
Cine îşi mai aminteşte de bătrânul candidat care rostea calm "Cine vrea politică à la Moscova să-l voteze pe dl Iliescu, cine vrea Londra se poate baza pe mine." ? 
Din păcate, ca şi în Duminica Orbului din mai 1990, România a mai ratat o şansă. Oricum, suntem pe buza prăpastiei. Vorba lui Barosso !
Întâmplător sau nu pe 29 iulie a fost ziua imnului naţional.
În condiţiile date, sărbătorirea imnului  DEŞTEAPTĂ-TE  ROMÂNE se amână ! Sine die.
Ungurii au făcut, din nou, jocurile în România !
O complicitate între un român bişniţar, care şi-a încălcat jurământul depus,
şi un ungur pragmatic.
De aceea, binemerită Transilvania !
Gurul Brucan a greşit. L-am dezavuat atunci. O fac şi acum.
Bunicul meu împuşcat la canal de bestii râzătoare ca Băsescu,
fără scrupule şi pic de onoare, nu cred că îmi poate reproşa ceva.
Măcar am încercat.
Noi, cei neînregimentaţi, rămânem voci singulare pentru că nu comunicăm şi nu urmărim obiective comune.
Doar javrele merg în haită şi latră pe toate vocile. De aceea m-am implicat.
În parte am reuşit, dar drumul este lung. Mă simt oarecum obosit.
Ăsta e poporul meu şi nu mă dezic de el.
Asta vrea, asta are !
Mulţi români se complac cu viaţa de târâtoare clevetitoare.
La calităţile mele de ciumpalac, nevrotic, revoluţionar-ciolonar, golan,  inept, jidan împuţit, mason, derbedeu ş.a.m.d. nu mai contează o caracterizare în plus. Chiar mă menţin în formă !
O să ne revenim şi din duşul ăsta.
Europa are multe de învăţat în materie de democraţie.
Un precedent extrem de periculos a fost creat, care se va întoarce împotriva tuturor. Inclusiv a celor din Uniunea Europeană.
Orice alegere poate fi câştigată de acum de cel care invocă că susţinătorii lui au stat acasă !
Singura soluţie este un nou referendum.
Pot dona o sumă pentru organizare unei runde corecte.
Cu toţi actorii şi susţinătorii în teren.
Fără şmecherii de tip alba-neagra. Cu bărbaţi care au onoare.
Până atunci să se stabilească câţi cetăţeni români cu drept de vot mai sunt pe Terra. Este jenant să defilăm cu tot felul de cifre şi să fie în listele electorale mai mulţi alegători decât toţi românii !?!
Ca să nu mai existe tot felul de interpretări, alegătorii să se înscrie singuri pe aceste liste.
Dansul miresei continuă sau mai mergem odată la altar ?!?
Pentru că n-au venit toţi nuntaşii.

Se pare că unii sunt mai europeni ca noi
Oda bucuriei  http://www.youtube.com/embed/paH0V6JLxSI,

 
La supermarket
- De ce v-aţi călcat în picioare ca să cumpăraţi detergent la super ofertă ?
- Ne-a împins necuratul !
- De ce nu v-aţi dus la vot ?

Toate bune !

Un comentariu:

  1. Salutam !
    Nu scapa neicusorul asa de usor !
    Chestia cu cvorumul este o aberatie , aberatie sustinuta si de prostia politica a Iuropei.
    Oricum , Basescu e un politician terminat. Singurul avantaj pe care il mai are este controlul asupra serviciilor secrete. Cand nu-l va mai avea va fi neica nimenea.

    RăspundețiȘtergere