Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 4 octombrie 2015

Comment ça va ?


Comment ça va ?

50 de ani și patru luni despart imaginile de față. 

 Frumoșii ani de liceu au fost rememorați preț de câteva ore, după ce, minute bune, am stat să ne recunoaștem.
După aceea, a fost de parcă nu ne mai văzusem de câteva zile.

- Cum au trecut anii ?
- Ți-aduci aminte când ai ... sau ai ...
- Copiii ? Nepoții ?
- Sănătatea ? Ai grijă, dragă !...





 Am fost o generație, care am prins cea mai bună deschidere din istoria României, după celebra Declarație din aprilie 1964. Majoritatea am făcut studii universitare, reușind ca și copiii noștri să prindă trenul vieții la cl. I.
Trenul din România.



Am avut profesori extraordinari, cu studiile făcute în perioada interbelică sau formați de aceștia. Puțini au rămas. Le-am prezentat, tuturor, omagiul nostru pentru modul în care și-au făcut meseria.
Ziua s-a încheiat cu o seară plină de voie bună.
Ne-am dat seama că nu suntem chiar atât de bătrâni !
La Mulți Ani, dragii mei profesori și colegi !
Toate bune !



Sergiu Găbureac

VIZITAŢI – http://blogulluigabu.blogspot.ro/,

gsm_as@yahoo.com,  Tel.0731 936.615
Bucureşti - 39
Informația, o problemă ? O rezolvăm împreună.
  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu