Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 12 octombrie 2022

DECIZIE

 

DECIZIE

 Nu mi-am ascuns niciodată opțiunile în astă viață. Mi-am declarat, ori de câte ori a fost necesar, pasiunile și convingerile personale. Sunt creștin ortodox, regalist, liberal (chiar și când eram membru PCR aveam aceleași convingeri liberale moștenite de la bunicul meu Ioan T. Olaru, pe care proletcultișii l-au lichidat în 1951), unionist, colecționar și rapidist.

E mult sau puțin, nu știu ! Îmi plac semenii inteligenți, onești indiferent din ce categorie socială provin, cu simțul umorului și înțelegere în mod corect a ceea ce se petrece în jurul nostru.

Iubesc muzica de orice gen, mai puțin cea stridentă și țopăitoare, filmul bun, nu cel făcut pentru festivaluri, pictura și literatura condesată în puține pagini. Am făcut sport (mai multe discipline) și susțin mișcarea sportivă românească de elită. Îmi place să cunosc lumea la ea acasă și mulțumesc lui Dumnezeu că am avut puterea și sănătatea de a străbate lumea, împreună cu ardeleanca mea. În special Europa în lung și-n lat. Uneori, fără. Cam asta ar fi !

Fac uneori și filozofie, nu filosofie ! Cu filosofia e mai greu deoarece nu am structura necesară. Accesez și-mi face plăcere să răspândesc informații din toate domeniile de activitate.

Nu-mi plac cârcotașii care generalizează fără a prezenta, totodată, câteva argumente credibile. FSN, prin trollii lor, a promovat mereu slogane de tipul „toate partidele, aceeași mizerie” sau „toți sunt hoți”, „străinii ne vor răul” mesaje subliminale, tocmai ai determina pe alegători să nu mai vină la vot. Se știe, PSD are un electorat captiv, dus la limita sărăciei tocmai de ei, pe care îl amăgește, în prag de alegeri, cu tot felul de pomeni iluzorii ! Vedem populismul și propaganda deșănțată din aceste zile. Hotărât lucru, nu toate partidele sunt aceeași mizerie, nu toate partidele sunt hoațe în totalitatea lor. Există și aici un top ! Știm cine e primul lor de 32 de ani ! Desigur, hahalere sunt în toate partidele, dar depinde de conducerea lor în a-i elimina rapid pentru a-și păstra integritatea morală și imaginea pozitivă, ceea ce la FSN (PSDR, PDSR, PD, PSD sau PD-L) nu s-a întâmplat prea des. Din contra, s-a mers în grup pentru a-i apăra pe marii hoți ai națiunii. S-au împotrivit, tot timpul, în Parlamentul României la ridicarea imunității celor vizați de Justiție. O Justiție, nu mă feresc să o spun, coruptă cu acele pensii speciale, o mită la vedere ! Pensii speciale pe care foști parlamentari ciubucari o revendică azi în Justiție, care bineînțeles le dă „dreptate”. 

În cele trei volume de tablete literare VREMEA NEMERNICILOR am dat sute de exemple de tâlhării și atentate la bunurile statului român și chiar a persoanelor private. Un Parlament obez care a dat legi tocmai pentru a-și legaliza hoțiile și o Justiție care judecă tocmai în baza acestor legi imorale. Să nu mai vorbim de Curtea Constituțională a ... FSN sau așa-zisul Avocat al Poporului !

În sfârșit, ignor, în general pe rețele sociale, pe cei care își ascund identitatea, convingerile de orice natură, mulți acceptând jocul la două capete în funcție de interesele personale. Cum pe facebook am ajuns, după o selecție riguroasă la peste 4.000 de prieteni, precum și alte mii pe mail sau alte rețele de socializare e bine să vă anunț o decizie importantă.

Dragii mei, după un an de așteptare în zadar a reformării din interior a PNL, cum clamau unii după infamul congres din septembrie 2021, am decis să activez oficial la Partidul Forța Dreptei, urmașul de drept al partidului brătienilor. Astfel, opțiunile mele liberale rămân neschimbate, principiul concurenței fiind pe primele locuri. 

Cei mai buni, cinstiți și cu onoare să învingă spre binele general, nu doar personal !

Mulți știu că m-am delimitat de noua echipă "câștigătoare" imediat după parodia de congres din septembrie 2021.



La contestația mea, privind modul de organizare a alegerilor în organizațiile teritoriale și desfășurarea congresului, pe care cu greu am înregistrat-o la sediul național al PNL, nu am primit nici acum un răspuns oficial, ceea ce a fost un semnal pentru mine, după trecerea celor 30 de zile legale de așteptare, cum va funcționa „democrația” noii conduceri, partidul brătienilor devenind o veritabilă aripă a FSN. Totul girat, spre regretul multora de însuși președintele țării. 
L-am crezut neamț, dar s-a dovedit a fi doar o corcitură mioritică.

Am văzut cu toții cum a acționat și acționează echipa guvernamentală demolatoare și în ce situație economică jalnică a adus România. Desigur nu liderii partidele sunt principalii vinovați, ci noi alegătorii. Mulți nu s-au prezentat la vot, clamând că nu au pe cine alege. Atunci de ce nu s-au prezentat și să-și anuleze votul ? Abia atunci s-ar fi văzut oficial reacția românilor cu drept de vot, nu stând pe la colțuri și clevetind. Însă fiecare face cum îi dictează conștiința !

Pentru mine, și în plan politico-social, au fost ani frumoși și sper ca activitatea desfășurată în diversele funcții pe care le-am deținut de la refondarea postdecembristă a PNL până la fatidicul congres să fie apreciată corect.

Vă urez numai bine și rămâne ca Forța Dreptei să arate, prin membrii ei, că se poate guverna și în mod cinstit, cu onoare și demnitate, așa cum a făcut-o și Cabinetul Orban în scurtul mandat ! Orban a fost rejectat, deoarece echipa câștigătoare a lui Rareș nu suporta un om onest, un om politic și nu politician, printre ei, îmi spune lelea Safta. 

Salutări tuturor ! 



prof. Sergiu Găbureac 

   https://www.facebook.com/sergiu.gabureac.3 

   Tel.  0771 631.065 

Informația, o problemă ?
Poate o rezolvăm împreună !











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu