Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 5 februarie 2016

„ȘPAGA”


ȘPAGA 

- Săru' mâna, domnu' doctor !
- Bine ai venit, lele Safta ! Ce mai faci ?
- Apăi, domnu' doctor, ca babele ! Când mai bini, când mai rău ! Da, ce bini ați făcut că ați venit ! Că, de când s-a-nchis Dispensarul, greu să mai ajungă vreun doctor pe-aici. Noroc cu matale ! De un an, știi cum aștept să vină joia ? Mă rog tot timpul să-ți dea Dumnezeu sănătate !
- Hai, lele Safta, să vedem cum stai cu inima !...
- Apăi, cum să stau ? Când mai așa, când mai așa ! Știi că mi l-o lăsat Maria pe cel mic la mine, de când o plecat în Italia. Și știii cum sunt ăștia mici ! Le fierbe sângele în vini ! Da, mă descurc, mulțumesc lui Dumnezeu ! Ei, cum îi ?...
- Cum să fie, lele Safta !? E bine, numai că mai odihnește și mata nu mai alerga tot timpul ! 
- Apăi, cum să nu alergi ? Da, știi că Ileana lui Postolachi a fost la oraș, la raze ? De atunci se simte mult mai bine.
- !!!!!!!!!!!!
- Da, nici spatele n-o mai doare așa rău ! N-ai putea să aduci un aparat de acela și la noi ?
- Lelea Safta, nu știu cum să-ți spun ! Razele sunt pentru altceva ! Un aparat de ăla e scump rău de tot. Uite, ai aici niște buline, le iei la fel ca pe celelalte ! Hai, că ne mai vedem altădată ! Este lume multă la ușă !
- Lasă-i să aștepte ! Am dreptul la un sfert de oră, așa că să mai aștepte ! Uite  ți-am adus niște lapte !
- Lele Safta, mă omori, nu ai înțeles că nu mai e voie să umbli cu șpaga ? Te rog să iei sticla de aici !
- Auzi, domnu' doctor, eu nu mă iau după ăștia ! Când vreau să dau șpagă, apăi dau șpagă ! Să fie clar ! Că mata meriți, nu ești ca cel de la Voinești, care se uită numai după bani !
- Lele Safta, mai încet !... Nu te supăra, nu pot să primesc !
- Aha, vrei să mă enervezi ? Să fac tensiune ! Așa ați ajuns ? V-ați boierit ! Ăștia fură cu miliardul și mata te mofturești !?! Nu vă mai place laptele meu ?!?
- Ba da, e foarte bun ! Uite, cum facem ! Uite banii ăștia și suntem chit !
- Cuuuum, adică, mata îmi dai șpagă !?! Apăi, ce-ai făcut mata pentru mini ? Nimic. Și-mi dai și 40.000 peste prețul normal. Ce-o să zică oamenii ?
- Lele Safta, nu te supăra a trecut sfertul de oră !
- Uite, cum facem, domnu' doctor ! De patru lei îmi mai iei o dată tensiunea !...  

P.S.  Prostituția politică a atins cote inimaginabile.

Toate bune, 



Sergiu Găbureac

gsm_as@yahoo.com,  Tel.0731 936.615
Bucureşti - 39
Informația, o problemă ? O rezolvăm împreună.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu