Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 28 iulie 2015

DE CE AUTOBUZELE RATB CIRCULĂ FĂRĂ AER CONDIȚIONAT ?



Domnule primar general Sorin Oprescu și domnilor consilieri ai CGM București


DE CE AUTOBUZELE RATB CIRCULĂ
FĂRĂ AER CONDIȚIONAT ?




DE CE ? Bună întrebare !?! Realitatea e, însă, puțin mai complexă, iar întrebările mult mai multe.
De ce avem cei mai slabi șoferi de autobuze din toate capitalele Uniunii Europene plătiți boierește, în comparație cu alte categorii profesionale ? Așa cum avem printre cei mai buni șoferi de taxi. Vezi comparația medic - profesor - bibliotecar public - șofer RATB. Primii fiind, totuși, factori civilizatori !
O altă întrebare extrem de simplă, la care 80% dintre șoferi nu sunt capabili să răspundă profesionist: De ce bordurile sunt calculate la nivelul scărilor mijloacelor de transport în comun ? De ce sunt șoferii RATB incapabili să oprească, în stații, lângă bordură pentru a ușura coborârea și urcarea călătorilor ? 
De ce stațiile au denumiri fără rost în loc să-l orienteze pe călător ? De ce Stația Dr. Grozovici, când normal ar fi Stația Spitalul Colentina ? Să știe omul ce urmează și unde se află ! De ce Stația Vasile Lascăr când normal ar fi Circul de Stat ! De ce Stația Mihai Bravu 33, când s-ar putea ușura orientarea călătorului anunțându-l că se află în proximitatea Liceului Iulia Hasdeu etc. etc. Vrea municipalitatea să omagieze unele personalități ? Gest, de altfel, onorabil. Să le dea nume de străzi, parcuri, piețe, scuare, spitale, școli ... dar nu stațiilor de autobuz, tramvai, troleibuz !
De ce, când ajung concomitent două mijloace de transport în comun diferite într-o stație, primul nu așteaptă câteva secunde să se urce și călătorii care vor să prindă legătura ?
De ce stațiile de legătură sunt puse la zeci de metri una de alta ? Ca pe timpul comunismului, când se aplicau Directivele KGB-ului ! Să nu fie în slujba cetățeanului. Sau directivele sunt și acum aplicate cu aceeași strictețe de conducerea RATB ? Conform acestor directive a cumpărat primarul-bordură Videanu primele 500 de autobuze Mercedes fără aer condiționat ?
De ce își distrug șoferii RATB propriile autobuze, deschizând ușile fără rost, stricând mecanismele de închidere / deschidere, cu influențe și asupra bunei funcționări a aerului condiționat ? Cum să păstrezi o temperatură normală pe caniculă, când ei deschid toate ușile în stații fără să coboare sau să urce cineva ? Oare de ce nemții au instalat butoane de avertizare pentru urcare / coborâre ? De tâmpiți ?
De ce nu funcționează semnalizarea audio și video în mijloacele de transport în comun ?
De ce nu intervine șoferul RATB când vede că sunt deschise geamurile în timpul funcționării aerului condiționat ? Să fi pus neamțul microfonul de serviciu doar ca decor ?
De ce nu sunt înlocuite mânerele jegoase de care se ține călătorul, stopând transmiterea bolilor infecțioase ? Ați trimis la vreun laborator de analize asemenea bombe insalubre ?
De ce nu sunt puse imediat la loc / înlocuite barele smulse de pe ușile de acces pentru călători ? Ca să dați idei și altor golani ?
De ce nu sunt benzi speciale pentru transportul în comun și taxiuri, cum sunt în toate capitalele U.E. ?
De ce li se permite persoanelor în stare de ebrietate sau nespălate cu anii să călătorească în mijloacele de transport în comun ? Un simplu avertisment afișat vizibil ar fi suficient. În rest, rezolvă opinia publică !
De ce, când organul de control găsește un călător fără bilet nu i se oferă, mai întâi, calm un bilet de 100 de lei, fără alte complicații și, apoi, dacă refuză, să fie legitimat, proces-verbal, poliție etc. !?
De ce sunt stâlpii RATB plini de afișe ? S-ar putea obține bani frumoși, de ordinul sutelor de milioane de euro, din amenzile aplicate ? Unii vorbesc chiar de un miliard de euro !?! Știți cât e amenda pentru fiecare anunț / afiș lipit pe un stâlp sau alt loc interzis la Milano ? Minimum 100 de euro. Am numărat pe un singur stâlp, din Iancului, peste 20 de afișe, anunțuri, fluturași ... Și vă plângeți că nu vă ajung fondurile alocate !?! Chiar nu vă e rușine, tovarăși RATB-iști ? 
Când se va desființa șmecheria transportului gratuit ? Instituiți un abonament minimal pentru pensionari și elevi (50 de lei pe an). De ce un preț modic ? Pentru că și transportul în comun este o formă de protecție socială. De ce obligatoriu un abonamnet ? Pentru a exista un control de a nu se mai fura la greu banii Primăriei, de fapt banii noștri, ai contribuabililor ! Sunt convins că pensionarii ar fi de acord, ca și părinții elevilor cât și alte categorii cu drepturi speciale.
Aud că pierderile sunt uriașe la RATB ! Cum să nu fie, dacă banii se sifonează, furturile (motorină, piese) se păstrează la cote ridicate, distrugerile sunt la ordinea zilei și pomenile curg ? Au fost dați afară șoferii care din neglijență și-au distrus mașinile ?
Intru puțin și la METROREX. Când se va desființa mafia sub nume de sindicat, care taie și spânzură, neacceptând nici acum, în 2015, unificarea transportului de suprafață cu cel subteran. V-ați uitat cum arată stațiile metrou ? Parcă se intră la Auschwitz în unele din ele. Ce fel de capitală U.E. suntem, cu buticurile insalubre ale șmecherilor ? Cum e posobil ca pe timp de caniculă metroul să circule la 10 minute ? Când oferta subterană ar trebui să primeze ? Să fei în slujba cetățeanului.
De fapt, când va face, primarul general Oprescu, o reformă serioasă și în domeniul transportului în comun în Capitala României ?
Știți că Milano, un oraș mai mic decât Bucureștiul, are 1.500 (o mie cincisute) km de linii de tramvai ? Ați văzut ce tramvaie au ? Știți cum circulă transportulîn comun ? Conform tabelei electronice afișată în stație. Ca la nemți, deși milanezii sunt mai sudiști ca noi !
Opriți debandada din transportul în comun bucureștean, dle prof. dr. primar general Oprescu !  
Dumneavoastră, consilierii și conducerile „democratice” ale RATB și METROREX !
Apropo, avem o stație de metrou PIAȚA MUNCII, de pe timpul comunismului, și nu avem nici acum o stație EMINESCU ? Când veți face schimbarea ? Știți ce jaf de stradă, ce poartă numele celei mai mari personalități a românilor, Eminescu, are Bucureștiul ? Nu bulevard, cum merită, ci o străduță.  

Cu aceeași considerație,
GSM, rarul utilizator al mijloacelor de transport RATB. Prefer mersul pe jos.
Dacă ați stropi străzile, ar fi un pic mai bine !

Toate bune ?
 
 





Sergiu Găbureac
VIZITAŢI – http://blogulluigabu.blogspot.ro/,
gsm_as@yahoo.com,  Tel.0731 936.615
Bucureşti - 39
Informația, o problemă ?
O rezolvăm împreună.
   

3 comentarii:

  1. Scrieți vă rog și despre refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am rugămintea să scrieți și un articol cu titlul "De ce nu scăpăm de refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție?".Nu mai devin odată istorie.Un coșmar care parcă nu se mai termină.Aș vrea chiar să particularizați pentru linia comună 24 42 45 46.Deși s-a lucrat la căile de rulare în jurul anilor 2012 2013 pe Bulevardul Ion Mihalache și pe Strada Buzești refugiul îngust lipsit de gard de protecție de pe Bulevardul Ion Mihalache a rămas același nefiind înlocuit cu un refugiu mai lat prevăzut cu gard de protecție coșmarul fiind astfel prelungit.S-au înregistrat și accidente rutiere cu pietoni în dreptul refugiilor înguste lipsite de garduri de protecție și cu toate astea nu s-a luat nicio măsură să scăpăm definitiv de coșmarul ăsta.Și nici Primăria Capitalei nu e sancționată pe motivul iresponsabilității față de viața și de siguranța pietonilor în stațiile de tramvai.Nici RATB nu e sancționată pe motivul că permite circulația tramvaielor pe liniile ce deservesc refugii înguste lipsite de garduri de protecție.Nici vatmanii nu fac greve la transportul cu tramvaiul să atragă atenția că refugiile înguste lipsite de garduri de protecție sunt pericole publice.Nici locuitorii de rând ai capitalei nu fac sesizări la PMB sau la primăriile de sector în sensul ăsta.Nici mass media nu a mai tras semnale de alarmă în privința asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aș vrea să scrieți și un articol cu titlul "Transportul cu tramvaiul pericol public".Încă există refugii înguste lipsite de garduri de protecție.Ne-am săturat de refugiile astea de coșmar.Le suportăm de ani buni și ne punem zilnic pe ele viețile în pericol.Așteptăm să devină cât mai curând istorie.Dacă Primăria Capitalei ar fi lucrat mai cu cap primul lucru care trebuia făcut ar fi fost suspendarea tuturor liniilor de tramvai în vederea reabilitării integrale a rețelei liniilor și totodată în vederea înlocuirii tuturor refugiilor înguste lipsite de garduri de protecție cu refugii mai late prevăzute cu garduri de protecție.Asta trebuia făcut întâi de toate.Pe urmă alte lucrări de infrastructură.Să nu mai zic că deși s-a lucrat la linia comună 24 42 45 46 pe Bulevardul Ion Mihalache și pe Strada Buzești în jurul anilor 2012 2013 la căile de rulare refugiul de tramvai de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a rămas același nefiind înlocuit cu un refugiu mai lat prevăzut cu gard de protecție.

    RăspundețiȘtergere