Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 31 decembrie 2014

SEMNE BUNE ANUL ARE !




SEMNE BUNE ANUL ARE !

 A început de ieri să cadă
 Și în Iancului zăpadă !
Dimineața m-am sculat
 Și-am plecat la colindat.

 Dau un tur prin cartier
 Ca să văd dacă e ger.
 Toată lumea încă doarme
 Se pregătește de marea noapte !

 Cu cele sacoșe pline 
 Mă îndrept unde e bine !
 Pe perete, la intrare / Mi s-a scris, deja, urare !


 În liftul de la poartă / Îmi fac selfie, deh, se poartă !

 Cade seara în cartier ? Vine Anul Nou din cer
 Și coboară pe Pământ / An bogat, senin și sfânt ! 
 Hai, copii, gata cu joaca ? A venit acasă, tata !


Fie ca în noul an să fiți veseli,
Plini de bani.
Sănătate, bucurie
La fiecare să fie !
Să trăiți întru mulți ani !
Aurelia și Sergiu Găbureac

gsm_as@yahoo.com,  
Tel.0731 936.615 - 0752 975.130
Bucureşti - 39 
Informația, o problemă ?
O rezolvăm împreună.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu