Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 28 martie 2014

PE SCURT



PE SCURT 

Am lipsit câteva zile din țară și constat, la întoarcere, că circul politic românesc continuă. Pe unde am fost, Dan Diaconescu, mână în mână cu România TV, face politică mare. Seară de seară. Tot cu ciocoii, cu alba-neagra și OTVaticano ! Telefoanele sună non stop. Facebookul tună și fulgeră !
Așa că băieții lucrează !


1. Mare tam-tam televizat, în direct. Tema: este corectă candidatura lui Mircea Diaconu la europarlamentare ? S-a întrebat, însă, vreo televiziune ce poate să facă un actor, ce-i drept profesionist, ca independent la UE ? 
Vă spun eu: NIMIC. De ce ? Pentru că Uniunea Europeană e organizată pe curente politice puternice, nu pe voci în deșert !
Ca persoană fizică e greu, maestre !...
De fapt, spune lelea Safta, misiunea lui Mircea e alta. Să spargă PNL-ul. Ordin de la tatăl FSN !?! Iar dl actor s-a executat. Ca și Tăriceanu ! Sau nici nu și-a dat seama că a fost manipulat !?! Ceea ce ar fi, cu adevărat, trist !
Între timp, PNL-ul continuă să-și dă cu stângul în dreptul: cu nevasta și alte rubedenii pe listele europarlamentare și prin alte funcții ! Ca și PSD-ul, de care tocmai a divorțat. Fără partaj.
Demisul, dat cu toate unguentele, a punctat rapid retrăgându-și tuta de la o nouă candidatură. Intuind că nu o să mai iasă, a lovit din plin ! „Opțiunea Elenei Băsescu de a nu candida este un gest de responsabilitate politică ... bla-bla-bla.”. Se recunoaște că prima dată a fost un gest de maximă iresponsabilitate !
Boborul exultă ! Replica PNL !  Zero. E o chestiune de bun simț. Crin, să fie clar ! Ori tu, ori ea ! În politică ! Altfel, devii o țintă vulnerabilă.

2. Unor ruși numai milităria le este în cap ! Nu înțeleg că a trecut Evul Mediu ! Nu ne mai lasă Mangerul Șef să ne batem cu bâtele. Atomice sau nu. Gata ! Acum sunt metode mai sofisticate. Căderea rublei, ștrangularea economică, izolarea internațională ... Un an agricol prost la ruși (prin HARP-ul Sfântului Ilie) și sunt terminați ! Da, boborul, se mândrește cu racheta, cu tancul, cu Înainte !... Constat că și în România sunt mulți rusofoni. Nu numai în Basarabia ! Ce să-i faci ? Memoria scurtă a multor români !
Odată cu explozia Maidanului kievean s-a redeschis o fereastră favorabilă reunirii neamului românesc. Să vedem cât de inteligent va fi folosită situația creată de poporul român și de conducători. De pe ambele maluri ale Prutului !  

3. Citesc că vom avea tren de mare viteză pe linia București - Constanța. Sincer, m-am bucurat. Iată că se face ceva și în România, mi-am zis ! Am aflat, însă, că va merge cu 200 km/oră. Înseamnă că e vorba de un tren personal. Asta e viteza cu care merg trenurile ordinario în Italia. Euro Star-ul italian merge cu peste 300 km/oră ! Parcă, aici, putem vorbi de ceva viteză. Ca să nu amintesc de japonezi, francezi sau chinezi.
Să sperăm că prețurile nu vor fi de grand vitesse, ci de personal !

4. I-am scris secretarului de stat Victor Socaciu solicitându-i să posteze pe site-ul Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluționarilor din Decembrie 1989 drepturile luate de fiecare revoluționar de la data acordării până în prezent. În conformitate cu Legea Nr. 544/ 2001, republicată, privind liberul acces la informaţiile de interes public, art. 5, 6 ș.u. aceste drepturi trebuie date publicității, fiind acordate din bani publici. Ai întregului popor. Personal m-am săturat să mi se tot reproșeze că am luat nu știu ce drepturi. Și ca mine sunt mii. Colegi de Revoluție. Pe care alții au furat-o seara pe răcoare !

5. Pentru unii. Prieteni ! Poziția mea publică este aceeași de ani de zile: Concurență, Credință, Dreptate, Justiție !
Dacă rămân soțiile și alte neamuri pe listele europarlamentare și în tot felul de funcții grase mă duc la vot doar ca să-mi anulez buletinul de vot. Vreau să se vadă că exist. De ce să votez nevestele, fiicele, neamurile politrucilor fără bun simț ?

6. După dizolvarea USL, normal ar fi trebuit să fie organizate alegeri anticipate ! Nu cu un general-izmănar la interne, cu un PC traseist și un ong clientelar se face guvernul. Prin tot felul de birouri și Ținutul Secuiesc.
Guvernul Ponta-Boc nu are legimitatea votului ! Nu asta am votat ! La urne ! Așa-i în DEMOCRAȚIE !  

Toate bune, 







Sergiu Gābureac

VIZITAŢI – http://blogulluigabu.blogspot.ro/,
gsm_as@yahoo.com; gsm.ass007@gmail.com,
Tel.0731 936.615 - 0752 975.130




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu