Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 7 februarie 2014

ZBOR BN2 - YR-BNP







 Tableta poate crea un disconfort accentuat la nivelul conștiinței.

ZBOR BN2 - YR-BNP

 Nu am abordat subiectul când era hot, din mai multe motive. În primul rând m-a afectat emoţional. În al doilea rând nu e bine să scrii, fără să ai cât mai multe date. Aşa, să dai cu barda, e foarte uşor. Mulţi au şi făcut-o ! Întrebările, adresate de mulți dintre prietenii mei, m-au determinat să scriu despre acest nefericit eveniment. Și, mai ales, atitudinea de tip securist a celor de la STS. Cu de acum răspopitul general Opriş, aş putea spune. Dar nu o spun.
Nu cred nici în ruptul capului că STS nu a dat coordonatele. Asta ar însemna că acest serviciu secret este total inutil. Că le-a dat greșit e o altă poveste !
De la bun început, nu mi-a plăcut faptul că s-a încercat făţiş să se amestece etapele accidentului. Una era căderea aeronavei în sine şi cu totul altceva acţiunea de salvare a victimelor.
De ce a căzut BN2 - YR-BNP al Academiei de Aviaţie din România vom vedea când va fi finalizată ancheta tehnică. Că avea sau nu avea voie Iovan (anagramat avion, după cum îmi comunică un amic !) să zboare, că ora de zbor comercial costa 335 de euro, că a fost fotografiată, de Dragoş Ciolac, o cucuvea pe coada avionului cu câteva zile înainte de zborul fatal, că ambii decedaţi, Adrian Iovan si Aurelia Ion, aveau aceleaşi iniţiale A. I., că locul era blestemat (anomalie magnetică !?!), că Iovan a cerut amânarea zborului etc. etc. nu au aproape nicio relevanță.
În 1970, un avion An 24 de la TAROM s-a prăbuşit în aceeaşi zonă, Am reţinut, că la accidentul din 1970, autoritățile n-au întreprins nici o acţiune de căutare timp de 3 zile. Din cei 21 de oameni, 13 au murit la impactul cu muntele, alţi 7 au murit îngheţând de frig.
Atitudinea, tot securistă, însă normală pentru acele timpuri.
Pe mine m-a interesat, din start, reacţia şi cum au intervenit autorităţile statului pentru salvarea victimelor scăpate ca prin minune, în urma căderii navei. Câţiva responsabili-iresponsabili şi-au dat demisia sau au fost demişi. Când zic autorităţi, mă refer la specialişti. În primul rând. Acesta nu a fost un accident politic. Salvarea cu caracter politic va veni pe la sfârșitul anului. Poate tot cu avionul. Văd că Demisul național face, deja, antrenamente. Prin Turcia. La politruci putem analiza atitudinea sau lipsa de reacţie din acele zile. Îi putem învinovăți, pe bună dreptate, că au pus în posturi de specialitate oameni de paie. Ai partidelor.
Vă amintiți cum au fost depuse, pe furiş, Sincerele Regrete (sic!) de la preşedintele demis ! Pentru mine a fost suficientă această atitudine. De șobolan. Orice trăncăneală, ulterioară, a fost fără rost. Mass media a fost în tonul ei apocaliptic, cu puternic iz de telenovelă. De Ferentari.
Televiziunile noastre se află, de o bună bucată de vreme, într-o evidentă cădere profesională, imoralitatea jurnalistică atingând cotele cele mai de jos posibile. Pentru o ţară membră a Uniunii Europene.
E tot mai clar ! Românii nu au voie la ştiri tonifiante, care să le ridice moralul.
S-a ajuns cu minciuna atât de departe încât medicul Zamfir, datorită căruia nu au fost mai multe cruci în acel loc, a fost considerat de generali un analfabet care a dat, în loc de coordonate, cifrele ceasului afişat pe telefon !
Minciuna a avut, însă, picioare scurte, întrucât un coleg de zbor, declară că a comunicat autorităţilor până şi locul accidentului. “Chiar eu le-am spus că suntem la jumătatea distanţei a drumului dintre Horea şi Beliş, undeva pe partea dreaptă.” Ce vreţi mai mult !?! Tot medicul Sorin Ianceu referitor la imbecilităţile emanate de STS: „În acele momente nu ne-am gândit că trebuie să înregistrăm şi noi convorbirile pentru a ne putea justifica.” Corect !
Se petrec lucrurile ca pe timpul comuniştilor. Totul ar fi fost în regulă dacă mureau toți ! Spectacol garantat ! Onoruri militare, slave, tricolorul, discursuri ... 
Dar, există înregistrări, tovarăşi ! Nu sunt secrete de stat. De ce nu sunt făcute publice ? Te pomeneşti că nici procurorii-anchetatori nu voar avea acces la ele. Sau vor fi trucate. La asta, tare se mai pricep unele servicii ! Sau vor fi clasificate ca la misterioasa răpire a ziariştilor în Irak ! Timp de 50 de ani !
“Băsescu nu a vrut schimbarea lui Opriş de la STS pentru că îi este frică de ce ar putea să spună acesta cu privire la alegerile din 2009” afirmă însuşi prim ministrul Ponta ! Ştie şi pisicul, ce cunoaşte o ţară întreagă !
În timpul ăsta, Parlamentul doarme, Guvernul doarme iar dezinformările curg. În direct, de la microfonul prezidenţial. Printre sughițuri de plâns.
Parcă am fi la revoluţie ! Aceeaşi şcoală antedecembristă !

Ultima oră !

 Lelea Safta spune că șeful STS-ului a fost păstrat pentru a o scoate pe analfabeta tatei, din nou, europarlamentar. Printre altele. Oricum, se citeşte disperarea pe faţa Demisului naţional. Unguent confirmă rolul STS !

Ironia sorţii ! Un fost securist (Băsescu), ajuns preşedinte de ţară, se întâlneşte cu un luptător împotriva Securităţii (Gauck), ajuns şi el tot preşedinte de ţară ! Se cam pricepe Lelea Safta şi la realităţile istorice !

Le Monde: „Foştii securişti din România sunt astăzi în parlament, în presă, în administraţie”. Parcă și Deutsche Welle scrie ceva de realitatea românească !

„O ţară cu 19 milioane de locuitori, dar fără duşmani externi, are şapte servicii de informaţii” Cu toate astea, nu pot găsi un avion. Asta afirmă Washington Post, nu lelea Safta !


Toate bune !




Sergiu Gābureac
gsm_as@yahoo.com; gsm.ass007@gmail.com,
Tel.0731 936.615 - 0752 975.130
Bucureşti - 39
Informatia, o problemă ?
O rezolvăm împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu