Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 23 decembrie 2013

Aniversăm ziua nașterii lui Iisus !










Aniversăm ziua nașterii lui Iisus !


Mulțumiri tuturor pentru mesajele transmise în cursul acestui an.
Cum în tot acest timp am postat texte și imagini mai mult sau mai puțin inspirate, voi posta ca dar din partea Moșului o poezie a prietenului meu Ioan Gliga (București), însoțită de imagini splendide realizate de Ciprian Babor (Piatra-Neamț).


CHEMARE

În seri de iarnă rece şi albastră
Presimt chemarea-n taină la fereastră
Cu paşi uşori şi suflet de copil
Mă-ndrept doar eu ştiut, de geam, tiptil.

Un brad semeţ, cu cetini lungi mă cheamă:
„Hai să plecăm cu vântul, nu ai teamă!
Acuş, acuş, o să răsară zorii
Şi se întorc acas’ colindătorii ...

Bătrânii-n sat şi-acum îţi mai duc dorul
Să le urezi la geam cu pluguşorul,
Să îi colinzi cu voce cristalină
În seara de Crăciun, de farmec plină”.

O, bradule semeţ şi vânt pribeag
Aceasta mi-a fost poate cel mai drag
Să merg sub lună cu colindătorii
Şi tot mai depărtaţi să fie zorii …

Să colindăm la case luminate
Aşa cum se colindă pe la sate.
Eu căutam la cer cu ochii, dus,

Să văd prin stele chipul lui Iisus.

 Alo, baza !

 Alo, aici baza !

 Bine ați venit la Piatra-Neamț !

 Vine Moșul !?!

 Iarnă pietreană.

 Dar, nici vara nu-i rău !

 Priveam Ceahlăul spre apus !...

 Decolare

 Pe mine când mă vor elibera ?

Luna sus răsare !

 Orașul dintre culmi.


O gară europeană vă așteaptă la Piatra-Neamț !






Multe mulțumiri și toate urările de bine !
Un an mai bun, cu vechi speranțe împlinite !
Îmbrățișări,

Fam. Aurelia și Sergiu Găbureac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu