Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 28 ianuarie 2013

BULINE MULTICOLORE




Aţi observat ce greu trec o sută de zile ?
 
La români.
Mass media noastră e tot timpul cu băţul prin gard.
Tot felul de strâmbe şi intoxicări. Grosiere sau de mare rafinament !?! 
Poate, poate se mai pune de un scandal ! Politic.
Becalianul e-n toate, în cele ce sunt …. 
ANUL SOLIDARITĂŢII ROMÂNEŞTI ?
HAI SĂ DĂM MÂNĂ CU MÂNĂ ?
Să fim serioşi ! Poate la alţii !...
Oare de ce, Ponta şi Antonescu, au făcut baie de mulţime la Iaşi şi Focşani ? Nu aveau, acasă, apă caldă şi săpun ?
Easy, easy ! Fără politicieni (=caţavenci), vreau doar oameni politici ! 
Alexandru Ioan Cuza, cartofor şi uşor afemeiat, a fost unul dintre puţinii oameni politici ai României din toate timpurile ! Pios omagiu !
 
Până trec cele o sută de zile, pentru Antonescu&Ponta,
câteva buline găsite prin cutia cu medicamente a bunicii virtuale !  
 
 
Fotografie: OFERTA ZILEI !
Să mai zică cineva că cei din hipermarketuri nu este culţi ?!?
 
 
OFERTA ZILEI !
Să mai zică cineva că cei din hipermarketuri nu este culţi ?!?
 
BULINE MULTICOLORE
 
Alcoolul ucide celulele nervoase !... Rămân, în viaţă, doar cele liniştite !
 
Soacrele au fost inventate deoarece diavolul nu ajunge peste tot !
 
Alfred Nobel este considerat inventatorul dinamitei. Ceilalţi au fost de nerecunoscut.
 
- Să nu mai prind picior de soldat nebărbierit prin unitate !
 
Culmea adolescentului rebel: să locuiască singur şi să fugă de-acasă !
  
TRATAMENT
 
- Bunico, cum te tratezi când eşti bolnavă ?
- Notează. La răceală, cu un păhărel cu ţuică. Dacă îmi creşte tensiunea, cu un coniac de calitate superioară, când îmi scade tensiunea, un pahar cu vin roşu. Lipsa poftei de mâncare o combat cu vin alb, iar pentru o digestie mai bună un pahar de bere.
- Bine, bunico, şi când bei apă ?
- Draga mea, de o asemenea boală, încă, n-am suferit...
 
INTERVIU
 
- Domnule Moritz, de când veniţi la Zidul Plângerii ?
- De 60 de ani. Aproximativ.
- De 60 de ani !?! Şi pentru ce vă rugaţi ?
- Mă rog ca evreii, creştinii şi musulmanii să trăiască în pace. Mă rog să nu mai fie războaie şi să dispară ura dintre oameni. Mă rog să nu mai fie foamete nicăieri în lume.
- Şi ce simţiţi după 60 de ani ?
- Parcă aş vorbi la pereţi, domnişoară !...
 
La şcoală (I)
 
- Spuneţi, copii, care e cel mai păros animal ?
- Ursul, spune un elev.
- Vulpea !
- Iepurele, pisica, leul ….
- Doamna de muzică ! 
- Cum, măi Gigele ? Ce ţi-a venit ?... De unde ai scos prostia asta ?
- L-am auzit pe domnu' de desen. Un an i-a trebuit până a pârlit-o !...
 
La şcoală (II)
 
Nepoata în clasa 0. După primul semestru.
- Buni, nu mă mai duc la şcoală ! Gata !
- De ce ?
- Păi, după ce că nu ştiu să scriu, nici să citesc, doamna, nu mă lasă nici să vorbesc !
 
  
Altă mediatecă. Superb ! Click pe pahar
 
sau pe 
 
 
  Toate bune !
 
gsm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu