Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 27 iulie 2012

ZIUA Z



ZIUA CARE VA MARCA VIITORUL ROMÂNIEI !
 
Halal urmaşi ai lui Traian !
Băsescu merge la vot !
Ei, nu. Se ascund ca şobolanii.
Constat că nu mai au membri
nici pentru supravegherea secţiilor de votare.
Vor şi filmări. Faţă şi profil.
Bravos ! Cu aşa partid, spre noi victorii !
 
Întâmplător sau nu pe 29 iulie e ziua imnului naţional
DEŞTEAPTĂ-TE ROMÂNE !
Vom vedea dacă gurul Brucan a avut dreptate !
Ei sunt, de toţi (PDL+USL), vreun milion.
 
Zice plagiatorul Andrei Pleşu:
"Nu mă duc la referendum.
Nu văd nici un motiv să schimb un berbec cu două gâşte"

Amintiţi-vă !

Gâştele au salvat Capitoliul !

Noi, turmentaţii, suntem temelia ! 
Nu trebui să ne scoată nimeni la vot. Venim. Sigur ! 
Cei din pieţe sunt ceva mai alergici la dictatură şi mârlănie.
De aceea îşi strigă de peste şase luni cu voce tare solicitările.
Dacă erau ascultaţi de la bun început nu se prelungea
criza politică întreţinută de colonelul Băsescu şi lotul său de puşcăriabili.
Mai reduceam din costuri, iar democraţia era la ea acasă şi în România !
 
Acum tot noi plătim ! Ajunge !
 
Votul este mai puternic decât glonţul !
Dă o şansă României !
 

Votează DA !
Să-i spunem lui Băsescu PA !
 
Dragii mei,

Aici se încheie proiectul meu declanşat în decembrie 2011.
Am simţit un imbold interior căruia i-am dat curs fiindcă îmi iubesc ţara.
Sună primitiv, dar asta e ! Nu toţi putem fi Barosso !
Mă despart de mulţi dintre cei aflaţi în banca mea de date (peste trei mii de adrese).
Vor rămâne doar câteva zeci.
Să credem tot timpul că fiecare poate să facă ceva pentru ţara lui.
Cel puţin am încercat şi nu-mi pot repoşa că nu m-am implicat.
Cum am crezut de cuviinţă şi acum 22 de ani.
Mi-a făcut plăcere să vă cunosc, măcar pe această cale.
Vă mulţumesc tuturor pentru suportarea mesajelor mele. 

Mă puteţi vizita, din când în când, dând click pe  http://blogulluigabu.blogspot.ro/,
pe facebook sau îl mai întrebaţi pe dl Google. 

Am primit: Daca nu o aveti in biblioteca... luati de la Basescu
Marius Oprea- Adevărata faţă a lui Băsescu

Când ai făcut ultima oară o faptă bună ?
Du-te la vot  !

Toate bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu